Zawieszki na prezenty!!




Witam,

  Wszystkich nowych i stałych czytelników w czwartkowy bardzo, bardzo mroźny dzień.
Czy u Was też tak zimno... że nos zamarza i czujesz się jak sopelek.. bryyy
Dzisiaj mam dla Was kilka przecudnych zawieszek na prezenty.
W ramach spełniania życzeń świątecznych, Madziu specjalnie dla ciebie tak jak obiecałam :D

Mam nadzieję, że się spodobają i trafiłam w wasze gusta!?



Miłego pakowania prezentów:D


Rozmiar oryginalny


Nie zapomnijcie z domu czapki i rękawiczek!:DD

Ściskam



49 komentarzy :

  1. Śliczne te zawieszki przygotowałaś, uwielbiam takie retro!!!!
    buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają.zwłaszcza z aniołem.u nas poranek mroźny,ale słoneczny.wszędzie biało,a ja złapałam gumę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to współczuję... nie fajnie złapać w ogóle gumę, a co dopiero w taki mróź.. biedulka
      ślę gorące pozdrowienia!!

      Usuń
    2. nie było tak źle.kilka telefonów,obiadek u cioci-byłam z dziećmi i koło wymienione.nie ma to jak pomocna rodzinka:-)byłam przerażona bardziej,kiedy kręciłam się w koło,ale to już inna historia...jednym słowem zima tego roku nie zapowiada się łaskawie,przynajmniej dla mnie:-(
      dziękuję,pozdrawiam również:-)

      Usuń
    3. Czyli obiadek zaliczony u rodzinki:D no masz rację nie było tak, źle:D
      Trochę mnie tym kręceniem przeraziłaś, ale nawet nie chcę sobie tego wyobrażać...
      buziaki

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :DD niech dobrze służą i pięknie ozdabiają prezenty:D
      bzi

      Usuń
  4. śliczne są, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne, zupelnie w innym stylu niz moje, takie retro, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne niż twoje masz rację, ale jakoś tak mnie wzięło na retro klimaty...

      Usuń
  6. Super! U mnie w tym roku naklejki- proste i łatwe w użyciu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne ;) szkoda że mi drukarka nie działa ;/ Ale i tak pięknie dziękuję, masz dobre serduszko ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są ,
    poczęstuję się nimi dziękuje:)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne są. Dziękuję za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja skorzystam na pewno :) juz drukuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo się cieszę niech się pięknie prezentują na prezentach:D

      Usuń
  11. oj ja też skorzystam bo są fajnastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe, cudownie ze udostępniasz;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko proszę bardzo drukuj i przyozdabiaj preznty :DDD
      buziaki

      Usuń
  13. Świetne zawieszki, na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe!!Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję przyda się ta nutka słoneczka bo dzisiaj straszliwie wymarzłam:D
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Ja już sobie zapisuje, bo są cudowne i będą gościć na prezentach!!!!!!!!!
    Dziękuję bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Różyczko, zapisuj i drukuj kochana:DD
      buziaki

      Usuń
  16. śliczne ja na pewno skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne:) Ale masz fantastyczne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne:) pomysłów Ci kochana nie brakuje:) p.s. a u mnie dzisiaj tak ciepło że można się w czapce ugotować ..plucha i nieładnie:(

    OdpowiedzUsuń
  19. IDEALNE!!! Dziękuję, dziękuję najmocniej!
    Grazie
    Danke,
    Spasiba,
    Gracias,
    Hvala
    Arigato!
    Merci

    i inne takie:)

    Buziam przemocno!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo zostawione na moim blogu:)
pozdrawiam
Kamila

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...